Re: obudowa serwerowa

Autor: Pawel Malachowski <pawmal_at_lagoon.FreeBSD.lublin.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 19:09:01 MET DST

On Fri, 1 Oct 1999, J. Kajetan Mroczek wrote:

[...]
> Tia..a plyta kosztuje jednak nieco drozej bo kolo 1,7 tys... przynajmniej
> ta, ktora uzyjemy na serwer. Boje sie, ze chyba bym jej nie chcial wymieniac
> z powodu obudowy...

 heh, jeden serwer mojej bylej szkoly kosztowal ze wszystkim bez monitora
 i CD niewiele wiecej niz ta Twoja plyta 8|

[...]
> Pracowalem sobie w budzetowce i obudowy serwerow, ktore kroily
> lapy i powdowaly przegrzewanie dyskow byly standardem. Dopoki

 Co do krojenia lap - racja. Chociaz wiecej pokroilem sie o karty
 sieciowe :) Jesli chodzi o przegrzewanie - cale wakacje w serwerowni
 bylo jak w lazni (zamkniete naslonecznione pomieszczenie...) ale
 jeszzce chodzi ;) A tak wogle to nie narzekam na chlodzenie tzn.
 w zwyklej miditowaH dwa twardziele sobie chodza az milo :) a jedyne
 co nie wytrzymuje to badziewny wentylatorek procesora, co sie zatarl
 po paru tygodniach pracy. Oryginalny chodzil pare lat, to mu musze
 przyznac, ale jak zdechl to sie go nijak palcem przekrecic nie dalo, tak
 sie zacpal :}

> ktos kto kupowal kolejne serwery nie dostal w prezezncie chyba
> Priorisa (Digital). Wszystko uleglo zmianie bo kazdy kto spojzal
> na to pudlo widzial naoczie roznice. Mierzana szacunkiem dla zawartego
> w srodku sprzetu (dyski) iloscia wentylatorow.

 Miodzio.

> No a poza tym wymiana czy dolozenie czegos trwalo 15 minut a
> nie 50...

 Hehe. Po prostu godzinka mojej pracy jako wolontariusza :) byla
 tansza niz inna obudowa :)

> Tyle ze to kosztuje zdecydowanie zbyt drogo i szukalem drogi posredniej.
> Zobaczymy czy cos z tego wyniknie...

 Zycze powodzenia! :)

> J.Kajetan Mroczek

PM