Re: Nagrywarka- chrupanie po wlozeniu czystej plytki

Autor: ASSek <assek_at_priv5.onet.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 14:29:09 MET DST

Fri, 01 Oct 1999 00:52:03 GMT
 "Artur" <spoki@friko4.onet.pl> wrote:

>Od pewnego czasu moja Yamaha4260t SCSI dziwnie chrupie po wlozeniu czystej
>plyty CDR. Zdaza sie to juz na ok 60% nowych czystych plytek. Nie moze
>rozpoznac i wysowa tacke. Co moze byc przyczyna? Czy nagrywarka sie psuje?
>Odglos jest podobny do szorowania metalowa folia po plastiku.
>Prosze o porade,

Stawiam na zabrudzenie.
Mialem identyczny problem (jakies 4-ry miechy temu), rozwiazaniem bylo
przedmuchanie sprezonym powietrzem i pomoglo. Moze cos sie przykleilo
do soczewki, nie wiem, w kazdym badz razie teraz czyta i nie chrupie.
Byc moze u ciebie to nie wystarczy i trzeba bedzie otworzyc i
przeczyscic wewnatrz, ale o tym bylo juz pisane nie raz.

pozdrowienia

ASSek