3d savage i SciTech GLDirect

Autor: Jerzy Kurowski <jork_at_kki.net.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 13:53:37 MET DST

Jest taka nakładka która w złożeniu zastepuje drivery open gl do karty
grficznej -tzn korzystając z direkt 3d udostępnia interfejs open gl

(allows OpenGL-based games and applications to access 3D hardware
acceleration
using the Microsoft Direct3D 6.x drivers provided by your graphics hardware
manufacturer.)

na
http://www.scitechsoft.com/
mozna sobie sciagnac wersje testowa

moj problem polega na tym, ze po pomyslnym zainstalowaniu i skonfigurowaniu
zgodnie z instrukcja
kiedy probuje uruchomic cos co korzysta z open gl wyswietla komunikat w
wolnym tlumaczeniu
-nie zainstalowales drivera SciTech GLDirect poprawnie zrob to jeszce raz.

Czy ktos moze w zwiazku ztym mi cos doradzic?
podejrzewam, że takie zjawisko moze byc związane z korzystaniem z wersji
testowej, ale taki komunikat mam od pierwszego razu,
a poza tym w takim wypadku powienien chyba raczej powiedziec "wypchaj sie
,chyba że nie zaplacisz"

pozdrawiam

--
Jerzy Kurowski