Re: Katowice - UWAGA !!

Autor: Piotr W <tsvs_at_priv5.onet.pl>
Data: Thu 30 Sep 1999 - 07:46:02 MET DST

Peter Black napisał(a) w wiadomości: <>...
>tygodniu "testowania" oddac klientowi naprawiony sprzet z pretencjami
>APC.Jesli oddajesz u nich sprzet do naprawy to w sytuacji
>kiedy oni go nie naprawia musisz zaplacic 80 zl za "testowanie".
>Rozumiesz? Przywozisz grata i zabierasz grata tylko z tym ,ze
>twoj portfel jest o 80 zl lzejszy.
>Peter

Panowie.
Niestety firmy te mają racje.
Można dyskutowac co do kwoty 80 ZLN, jednak sprawdzenie (czytaj: ekspertyza)
nie może byc bezpłatna.
Osobiście prowadzę serwis w innej gałęzi elektroniki
i muszę stwierdzić jedno:
Do czsu kiedy ekspertyza była darmowa byłem zasypywany rupieciami , złomem
Teraz jak klient płaci 20 ZLN za taki proceder sprawdzenia to zastanowi się
nad sensem wożenia do serwisu bardzo starego sprzętu.
Niestety taka musi być logika.

Ps. Nikt Ci nie zabrania otwierać serwisu i kasowac za ekspertyzy.

--
Piotr W
---------------  inet:  tsvs@friko5.onet.pl   --------------