Re: Katowice - UWAGA !!

Autor: Miroo P., <miroo_at_i.am.gov>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 22:15:01 MET DST

Niejaki holyboy (holyboy@thewatercooler.com) twierdzi:
> wolno zrobic firmie, jezeli nie chce sie spotkac np. w sadzie. okazuje sie
> na przyklad, ze dostawa sprzetu do serwisu jest _zawsze_ na koszt
> sprzedawcy. sklep czy firma ktora chce za to doliczyc, lamie prawo.
> a to cytat z federacji konsumentow:
> 'Jezeli reklamowany towar ma duze rozmiary, ciezar powyzej 10 kg lub jest na
> stale zainstalowany, nie masz obowiazku dostarczania go do miejsca skladania
> reklamacji. W uzgodnionym z Toba terminie, nie dluzszym jednak niz 7 dni,
> sprzedawca lub zaklad serwisowy dokonuje ogledzin lub odbioru towaru u
> Ciebie w domu. '

A ja slyszalem w TV, ze gdy sprzet wazy >10kg to maja obowiazek
sami go sobie przywiezc, zwrocic za transport lub naprawic
u klienta...
A to troche co innego.
Nie wyobrazam sobie sytuacji, ze przyjezdzam z Anina do
centrum taksowka, zeby zareklamowac wiatraczek na proca
i kaze im zwrocic za dojazd...

Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"