Re: cholerny piszczacy monitor

Autor: Piotr W <tsvs_at_priv5.onet.pl>
Data: Thu 30 Sep 1999 - 07:36:43 MET DST

Jarek Biały napisał(a) w wiadomości: <>...
> To piszczy powielacz napięcia - jak w starych rubinach. Ale może jeszcze
>trochę pochodzi.
>Użytkownik Marcin Folek

CZŁOWIEKU !!!
Nie pisz NIC jak nie wiesz o co chodzi !!!
A tak k woli prawdy.
Nigdy nie piszczy powielacz, (jest to zalana bryła - kość, tam nie ma co
piszczeć), źródłem pisku są praktycznie zawsz źle zrobione - zalane lakierem
elementy indukcyjne, luźne rdzenie etc.
Jak sobie przypominam
to na początku tego postu było napisane, że to jakiś z nowszych monitorów
tak więc tu sie już nie stosuje powielaczy tradycyjnych
a jedynie trafopowielacze
Zresztą osobiście nie spotkałem monitora VGA, SVGA etc.
z powielaczem ;-)

--
Piotr W
---------------  inet:  tsvs@friko5.onet.pl   --------------