Re: Plextor 8/4/32 ATAPI?

Autor: Andrzej Popowski <popej_at_priv1.onet.pl>
Data: Thu 30 Sep 1999 - 23:46:19 MET DST

Thu, 30 Sep 1999 14:22:21 +0200, Lukasz 'Dentarg' Jozwinski
<jozef@kki.net.pl> piszesz:

>heh ... a UDMA33 ma 33mb/s ?? w marzeniach konstruktorow, nigdy tyle
>sie nie uda wyciagnac transferu, chyba ze mierzy sie transfer z cache
>dysku do ramu kompitera, wtedy mozna wyciagnac niewiarygodne wyniki
>jak na SCSI-10 ;)))

To wlasnie mialem na mysli piszac "chwilowy transfer". Ciagly transfer
na medium jest oczywiscie nizszy, w najszybszych dyskach mozna
pomierzyc gdzies do 20MB/s.

>Po za tym testy Chipa to .... wierzylem w nie jak mialem 5 lat, teraz
>obejrze ze 2 strony WWW i wiem jak jest na prawde ...

A ja mam przeciwne wrazenie. Moim zdaniem sa w porzadku, bo wyraznie
pisza co i jak testuja. Problem powstaje dopiero, gdy ktos
nadinterpretuje wyniki.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski