Drivery do ESS Solo-1 ?

Autor: Leszek A. Szczepanowski <twinsen_at_polsl.gliwice.pl>
Data: Thu 30 Sep 1999 - 23:35:10 MET DST

Mam ja karte muzyczna PCI, jest to ESS Solo-1
(ES1938). Szukalem do niej driverow po calym Internecie,
niestety nic z tego. Z www.esstech.com, gdzie tego drivera
nie ma, odsylaja do www.microsoft.com/hcl/ gdzie z kolei
wyszukiwarka znajduje ta karte, po nacisnieciu na informacje
nasz kochany Microsoft podaje ze owszem driver jest i nalezy
skontaktowac sie z producentem sprzetu :))))

Wiec ja sie pytam, czy ktos z was ma drivery do w.w. karty
pod Windows 95 OSR2 oraz pod Win98 ? Moze macie taka karte u
siebie w komputerze, a macie do niej plytke CD, ja niestety
wlasnie nie mam, a nie chce jej wyrzucac do kosza (t.j.
karty :)) Z gory dzieki za wszelka pomoc!

                   |  Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR.  |
                   |  E-mail: twinsen@polsl.gliwice.pl  |
                   | Ampr-mail: sq9anr@gliwice.ampr.org |