Odp: Drivery do ESS Solo-1 ?

Autor: Vetch <brak_at_e.mail.a>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 12:26:45 MET DST

Mialem i ess maestro-1, potem testowalem maestro-2, solo-1 i moja rada jest
taka: opchnij ten shit co predzej, bo ess to firma-do-dupy !
Sam szukalem tych sterów prze 2 miesiace , a do dzis nie udalo mi sie
znalezc nowych driverów. Mam Win98 wydanie drugie i co ? Ano sa stery do ess
maestro, solo, etc... ALE to sa pierwsze, stare, shit drivery !
Pamietam pierwszy ess-m1 - powstal jakies 1.5 roku temu i do dzis wypuscili
tylko 2 wersje sterów - parodia !
Ta firma (ESS) OLEWA klientów. Poza tym zauwazylem problemy z wieloma grami
i to na M1 - M2. Jak nie chcesz miec problemów, to kup karte z jakims
Vortexem, nawet V1 - oni chociaz maja nowe stery. NIGDY nie daj sobie
wcisnac karty z Yamaha 724, 744, etc.. To sa dobre chipy, midiXg. itd, ale
oni tez olewaja klienta. NIGDZIE w Inecie nie ma nowych sterów do ich chipa
!

Jedyna firma dbajaca o klienta jest Creative - no ale ta cena...

Zdrówko