Re: Zwisy w trakcie nagrywania CD. Teac szwankuje ?

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 15:48:13 MET DST

>No bo chyba inna nagrywarka - u mnie tez hula
>A co do bledow -
>- po pierwsze - powrot procesora na swoja czestotliwosc - nie jestem pewnien
>czy ktos to powiedzial - na wielu listach zagranicznych to pierwsza porada
Ja nie krece procow :-)

> - potem wielka ostroznosc z nowym firmwarem - jesli chodzi na starym to
>!!!nie zmieniaj!!!
Z tym sie zgadzam. Tyle ze zazwyczaj mozna wczytac starszego, wiec
laduje nowego, sprawdzam i jak nie chodzi to wracam do starego.
Problem lezal w tym ze program wczytujacy nie pozwalal na downgrade.
Ale juz dostalem od Teac'a wersje ktora pozwala.

>- jesli nie jest !!!osobny!!! dyski fizyczny - to zrob defrag calego - to sa
>czary z mleka ale warto!!!
Tia. Tylko co mi da defrag pustej partycji?
Wlacze Speed Diska, wyswietli odrazu "100% complete" i tyle.

>- karta grafiki i dopalacze powrot na standardowe ustawienia - bez
>podkrecen - tu przewiduje niewidzialnego skurczybyka :) sam wyrzucilem
>Herkulesa trilera bo on fabrycznie mial podkrecona do granic wytrzymalosci
>... - STB z 95 chodzi idealnie
Tez nie krece, podobnie jak proca.

>- no i wylapac wszystkie programy jakie sie instaluja przy starcie windy -
>oczywiscie wylaczyc
Od tego sie zaczyna :-)

>pozdrawim tasiemiec
pozdr.