Re: Zwisy w trakcie nagrywania CD. Teac szwankuje ?

Autor: Tasiemiec (wlasti_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 23:55:04 MET DST

|U mnie chodza: Nero+CDRWin+DiscJuggler na R55S bez zadnych problemow i
|kombinacji...
|
|Wojtek
No bo chyba inna nagrywarka - u mnie tez hula
A co do bledow -
- po pierwsze - powrot procesora na swoja czestotliwosc - nie jestem pewnien
czy ktos to powiedzial - na wielu listach zagranicznych to pierwsza porada
 - potem wielka ostroznosc z nowym firmwarem - jesli chodzi na starym to
!!!nie zmieniaj!!!
- jesli nie jest !!!osobny!!! dyski fizyczny - to zrob defrag calego - to sa
czary z mleka ale warto!!!
- karta grafiki i dopalacze powrot na standardowe ustawienia - bez
podkrecen - tu przewiduje niewidzialnego skurczybyka :) sam wyrzucilem
Herkulesa trilera bo on fabrycznie mial podkrecona do granic wytrzymalosci
... - STB z 95 chodzi idealnie
- no i wylapac wszystkie programy jakie sie instaluja przy starcie windy -
oczywiscie wylaczyc
pozdrawim tasiemiec