Re: na jakich plytach najlepiej nagrywac?

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 15:55:41 MET DST

>Staram sie wogole nie uzywac basfa ... chociaz Ceram Guard jest OK.
Zgadza sie.

>O, a ja mialem kiedys duzo plytek KAO, bo okazyjnie kupilem dosc tanio
>od kogos komu zupelnie nie byly potrzebne (starczylo mi na jakis
>czas). Mialy spod srebrny lub zloty, jak podczas zacmienia probowalem
>przez taka patrzyc na slonce to nie widzialem nic (zero
>przezroczystosci) a czytaja sie swietnie, padly mi dwie podczas
>nagrywania, ale z mojej winy. Mam je juz dosc dlugo i zadna nie
>siadla, szkoda ze w Lublinie takich nigdy nie widzialem w sklepie ...
>acha ... kiedys uzywalem dyskietek KAO i byly beznadziejne ...
Kao tez sa swietne.

>Bardzo dobre sa tez Verbatimy datalife, ale nie plus, bo plus sa
>niebieskie, a te bez plusa zlote, ale juz ich nie produkuja niestety,
>mam kilka takich od 4 lat i mimo czestego uzywania i porzyczania
>dzialaja super do dzis ...
>Ostanio nacialem sie troche na Verbatimach DL+, nie wiem czy znowu
>jakies podrobki, czy sie pogorszyly, przerzuce sie chyba na TDK ..
Verbatim w ostateczosci. Ale tez niezly.

Generalnie najlepsze plyty produkuja:

TDK Corporation
Kodak Japan Limited
Tayio Yuden Company (np. Basf Cream Guard)
Ricoh Company Ltd. (Ricoh'y, ale nie wszystkie i Kao)

Masowym producentem, i przez to nie najlepszym jest Ritek Co. czyli
wszelkiej masci Samsungi, niektore Philipsy, Rimaxy i wiele innych.

Zainteresowanych odsylam na www.cdmediaworld.com po lekture.

Znalazlem tez podobna strone w polsce, niestety nie ma az tak bogatej
listy CDR'ow
www.netart.com.pl/hawk