Re: Katowice - UWAGA !!

Autor: Maly (Rafal_at_ipis.zabrze.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 08:03:14 MET DST

Witam

Rzeczywiscie te rzeczy moga ludzi zalamac, ale powiem wam szczerze ze to
jest tylko i wylacznie wina nas konsumentow, ktorzy o prawie i zasadach
handlowych i uslug malo wiedza. W poprzednim systemie oplata za niwiedze
i glupote byla znikoma teraz jest inaczej nie wiesz to plac.

Moze jest wsrod nas jakis prawnik moze byc amator, ktory przedstawi nam
kruczki z ktorych korzystaja firmy.

Pozdrowienia rafal