Re: jesli masz uszkodzony BIOS !!!!!!

Autor: Zmechu (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 08:40:34 MET DST

Witam!

>Musze wymienic bios, mam plyte fic 503+, nigdy tego nie robilem, a niechce
>sobie narobic klopotów, moglbys mi napisac krutko co trzeba zrobic krok po
>kroku. Aktualny bios sciagnolem z internertu, ale mam pytanie skad mam
>wiedziec, ze jest bez bledów

Jeżeli Award, to
1. potrzebujesz awdflash, ew. cbrom, modbin
2. Na WWW producenta powinna być suma kontrolna nowego BIOS-u. Uruchom
awdflash, załaduj nowy BIOS i porównaj ją z podawaną przez producenta. Musi
być taka sama.
3. uruchom 'cbrom.exe nowy_bios.bin /d' i patrz co się dzieje. jak pokaże
się budowa modularna z sensownymi danymi (normalne nazwy, nieujemne rozmiary
modułów itp) to jest OK
4. uruchom modbina i załaduj plik BIOS-u. Jeżeli modbin się nie wykrzaczy,
jest OK
5. www.kki.net.pl/~zmechu/help/bios.htm for details ...

Pozdrawiam
Artur