Re: kupno nagrywarki - rozterek ciag dalszy...

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 17:48:24 MET DST

On Wed, 29 Sep 1999 15:17:45 +0200, "Zbigniew Piotrowski"
<zbishek_at_kki.net.pl> wrote:

> Moze i nie jako backup, ale ja na RW nagrywam skladanki audio, do
>sluchania, dzieki czemu
>wszystkie muzyczki trzymam na MP3, co kosztuje mnie 5zl za 11 plytek, a gdy
>chce sobie z wiezy cos puscic (np na budzenie), bo szkoda troche kupowac
>CDR, na skladanke CDA, ktora mi sie potem znudzi.
>
> Zbigniew Piotrowski

I tylko do tego uzywasz CDRW ??
Wedlug mnie to jeszcze bardziej pokazuje ze to tylko bajer.
Ja tam kupuje CDA w sklepie i tylko takie ktore mi sie nie znudza po
tygodniu, a mp3 slucham z HDD, bo mnie denerwuje jak wiruje CDrom, a
po za tym czesto musze go uzyc do odczytu czegos to mialbym sobie
przerywac sluchanie ??

Po za tym denerwuje mnie predkosc odczytu z CDRW

Ale juz zrobil sie chyba maly offtopic ;)).

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/