Re: kupno nagrywarki - rozterek ciag dalszy...

Autor: Zbigniew Piotrowski (zbishek_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 15:17:45 MET DST

Lukasz 'Dentarg' Jozwinski napisał(a) w wiadomoœci:
<59TxN1zGeLL8TU85kLitTJGwHgCo_at_4ax.com>...

>Co do CDRW to dla mnie to strata czasu i nerwow, kiedys zrobilem sobie
>jakies backupy Hdd na RW i oczywiscie kilka plikow mialo read error.
>Nigdy wiecej nie uzywalem RW i byl to tylko bajer w mojej Yamaszce.
>Niektorzy uzywaja RW jako przenosnego nosnika np z pracy do domu, ja
>tam wole maly HDD, bo jest szybszy i pewniejszy .....
>Dla mnie RW to tylko bajer ...
>
>pzdr,
>Dentarg

      Moze i nie jako backup, ale ja na RW nagrywam skladanki audio, do
sluchania, dzieki czemu
wszystkie muzyczki trzymam na MP3, co kosztuje mnie 5zl za 11 plytek, a gdy
chce sobie z wiezy cos puscic (np na budzenie), bo szkoda troche kupowac
CDR, na skladanke CDA, ktora mi sie potem znudzi.

        Zbigniew Piotrowski