Re: kupno nagrywarki - rozterek ciag dalszy...

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 11:21:09 MET DST

On Wed, 29 Sep 1999 07:09:11 GMT, shark_at_post.pl (zuko / Shark von
Cygnus) wrote:

>dobra. kurde balans, w koncu musze sie zdecydowac, nie? wiec co mam na
>oku:
Mowisz tu o cenach z jakims drogim kontrolerem ??

>1. plextor 8x2x20 za 2100 zl. (troche duzo jak dla mnie, musialbym sie
>zadluzyc)
1730 .... tyle bez kontrolera kosztuje.

>2. teac 6x24 za 1350 zl. (bomba, tylko ze brak cdrw).
O ... tego to kupowalem 4 miesiace temu za 1070 zl ...
jaki kontroler jest tu wliczony w cene ???

>3. yamaha 6x4x16 scsi za 1100 zl. (tez bomba, tylko ze ostatnio
>slychac o awaryjnosci yamahy).
Ja bym nie zaryzykowal jednak ....

>no i moja prosba: ratunku! co wybrac! wiadomo, de best to plextor, ale
>drogi. yamaha jest spoko, ale boje sie kupic nagrywarke, ktora siadzie
>mi po gwarancji. zostaje teac. tylko czemu kurde jest drozszy od
>yamahy?
>ja przez te nagrywarki rozstroju nerwowego chyba dostane...

Ja polecam Teaca, bo mam takiego, wczesniej mialem Yamahe 4416 i
jakies inne badziewia. Teac jest najlepszy z tych co mialem i z tych
co uzywalem (pare Yamah i jakichs szrotow typu ciangciong).

Co do CDRW to dla mnie to strata czasu i nerwow, kiedys zrobilem sobie
jakies backupy Hdd na RW i oczywiscie kilka plikow mialo read error.
Nigdy wiecej nie uzywalem RW i byl to tylko bajer w mojej Yamaszce.
Niektorzy uzywaja RW jako przenosnego nosnika np z pracy do domu, ja
tam wole maly HDD, bo jest szybszy i pewniejszy .....
Dla mnie RW to tylko bajer ...

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/