Re: na jakich plytach najlepiej nagrywac?

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 11:21:10 MET DST

On Tue, 28 Sep 1999 21:54:02 GMT, "Krzysztof \"Kshyhoo\" Czerwiński"
<Kshyhoo_at_promail.pl> wrote:

>napisem
>
>Moze mam farta , ale od 9 czy 10 miesiecy nagrywam na smasungach i jeszcze
>ani jedna plyta nie bylo zwalona ( nagrywam juz na trzeciej "generacji"
>plyt , najpier byly takie z zolta okladka , potem dwie wersje z zielonymi )
>. Co innego basf , na jedno pudelko zdazaly sie 2 , 3 plyty na ktorych
>niedalo sie nic nagrac.

Co innego nagrywanie co innego odczyt pozniej.
Mialem troche Samsungow i pomaranczowych i zielonych.
Fakt nagrala sie kazda, ale potem to odczytac ... tragedia.
Zastanawiam sie tylko czy monitor Samsunga tez mi wybuchnie w oczy
kiedys ???
Samsung to shit ... jesli chodzi o nosniki, wiem to z wlasnego
doswiadczenia i nawet jak ktos mi powie ze nagral takich milion i
zadna nie padla to nie zmienie zdania ...

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/