Re: Celeron 366 vs. AMD K6 450 3D !

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 00:44:09 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> Zakładasz, że komputer służy jedynie do grania -- a jeżeli będzie
> wykorzystywany do czegoś innego? Z użytkowników komputerów, których
> znam, jedynie jakieś 5% głównie gra -- reszta uruchamia gry okazjo-
> nalnie.

Nie. Zakladam ze komus zalezy na wydajnosci jednostki zmiennoprzecinkowej.
Do jakichkolwiek zastosowan.

> I znów zakładasz, że procesor będzie podkręcany, a ja znów znam
> mnóstwo komputerów, które od zawsze chodzą na ustawieniach standar-
> dowych i nie będą nigdy podkręcone mimo takiej potencjalnej możli-
> wości :)

Niekoniecznie musi byc krecony , zgadza sie:) Ale to swiadczy rowniez o
jakosci produktu , nie sadzisz ?
Wiesz co sie dzieje jak zepsuje sie cooler na procku ? To sie zdaza i
procki intela zwykle chodza nadal , dopiero po jakims czasie powoduja
zwisy systemu. A wiesz co w takiej sytuacji dzieje sie z AMD ? Ale masz
racje ze troche zbyt pochopnie ustawilem sobie zalozenia.

                                                    pozdroofka , Jancio