Re: MP3 kompresor lub TwinVQ

Autor: Silver (silver_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 12:06:04 MET DST

Spróbuj jeszcze rozważyć Quartex AAc ecoder by Astrid, jest duuuużo lepszy
od MP3, na ucho i na oko w coolu.
Gdy mamy doczynienia z ostro zaczynającym i koczącym się dźwiękiem do MP3
dokłada "coś" przed nim oraz
za nim a AAC tylko za nim, ale tego już nie słychać (z tego co zdołałem
obadać).
Niestety jedyną rzeczą jaką go potrafi odtwarzać jest Kijofol ( a może jest
już plugin do winampa do aac Astrida?)

Co do VQF to to jest chyba trochę przereklamowane. Przy małych bitrate'ach
jest lepsze od MP3 ale
dla >=128k to jest kicha (robi inne (i częściej) niż MP3 zniekształcenia, ja
osobiście wole te z MP3).

Pozdrawiam.
                            -SILVER

The EaGle napisał(a) w wiadomości: <37ef9d76_at_news.vogel.pl>...