Przełączanie rozdzielczości w TNT2

Autor: Mirek Ptak (kolczan_at_herberts.atomnet.pl)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 11:42:04 MET DST

Czołem!
Jest w moim sprzęcie coś, co mnie wnerwia, a co chyba jest normalne (?).
Zaczyna się to już przy uruchamianiu windy - przełączanie z trybu
tekstowego do graficznego trwa kilka sekund - w tym czasie monitor
przełącza się w tryb suspend. Dzieje się tak również przy przełączaniu
windy w inne rozdzielczości, przechodzeniu do opengl i dx przy
uruchamianiu gierek. Używam sterowników Fachmana, ale próbowałem
z Detonatorami 2.17 i oryginalnymi sterownikami od karty -
to zresztą też były detonatory, ale nie pamiętam wersji.
Tak ogólnie to jestem z karty zadowolony - ponad 4500 w 3DMark 99,
nie grzeje się za nadto - jest OK - tylko to przełączanie.
Konfig:
C366_at_550 (na 366 to samo)
Abit BH6, 64MB ram, TNT2 16MB (prawie no name), Win98PL
To chyba wszystko z istotnych danych

Pozdrowienia - Mirek

Mirek Ptak - Kolczan
kolczan_at_herberts.atomnet.pl