Re: Podziekowania DOS i drukarka Lexmark1020

Autor: PANTAGRUEL (logoswje_at_kki.net.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 20:39:41 MET DST

Witajcie,
wielkie dzieki dla SpOOn`a i Roberta Szymczyka za cenne
podpowiedzi.
Chcialbym wyrazic rowniez ubolewanie nad losem kota
Mruczka Dachowca, ktorego ten Sadysta Michal Mlynarczyk
traktuje nie ludzko.
Mam nadzieje, ze na tej grupie sa ludzie blizej zwiazani z ochrona
zwierzat i post MM zainspirowal ich do dzialania.

Serdeczne Pozdrowienia.

--
PANTAGRUEL
logoswje_at_kki.net.pl