Re: Przełączanie rozdzielczości w TNT2

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 13:33:22 MET DST

Cześć,

> Zaczyna się to już przy uruchamianiu windy - przełączanie z trybu
> tekstowego do graficznego trwa kilka sekund - w tym czasie monitor
> przełącza się w tryb suspend.

Widziałem takie objawy wielokrotnie ale jak na razie zawsze winę ponosił
monitor i np. przy zdeklarowaniu niższych częstotliwości odświeżania dla
poszczególnych trybów dokonywał zmian zdecydowanie częściej.

> Pozdrowienia - Mirek

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."