Re: Intel 166 dziala a AMD 400 nie dlaczego?

Autor: R.Sobolewski (romeks_at_zi.osa.torun.pl)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 08:46:51 MET DST

pawel napisał(a) w wiadomości: <7sh17m$s6u$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Plyta jest badziewna nie ma o czym mowic , ale jak ma mozliwosc
obsluzenia
>FSB 100 i max.mnoznik 5,5 to powinno pojsc , a nie idzie.
>Aha kiedys byla o czyms takim mowa ,ale nie pamietam dobrze chodzi o
karte
>graf. jest tylko 4 megowa pci (czekam na zamowiona 32) ktos kiedys
pisal ze
>sa z tym jakies problemy.
>Ladowanie windy do lini polecen jest OK dopiero przy GUI sie wywala.
>
>Dzieki za pomoc jak by jeszcze sie cos komus nasunelo bede wdzieczny.
>pawel

Tez niedawno zmienilem mojego P-100 na K2/400. Plyta rowniez badziewna
z tym ze z SS7. Oczywiscie na poczatku byly problemy z samym
uruchomianiem. Trzeba dokladnie ustawic parametry BIOS ze szczegolnym
uwzglednieniem czasu pamieci RAM. O podkrecaniu 400 raczej mozna
zapomnic, majac tylko max FSB100. Zmiana mnoznika nic nie daje. W tej
chwili rowniez mam dziwny objaw z testowaniem pamieci. Testuje tylko
32 MB mimo, ze jest 64. Po ponownym resecie test przebiega normalnie i
testowane jest 64 MB. W slocie jest jeden "pasek" 64 MB. Tak ogolnie
to gdym mial ponownie instalowac K400 to zaczalbym od wymiany plyty
glownej na "normalna" bo sam proc za ta cene nie jest taki zly.
Pozdrawiam
romeks_at_zi.osa.torun.pl