Re: Intel 166 dziala a AMD 400 nie dlaczego?

Autor: pawel (av16_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 01:24:02 MET DST

>O podkrecaniu 400 raczej mozna
>zapomnic, majac tylko max FSB100. Zmiana mnoznika nic nie daje.
U mnie po ustawieniu 83x5 szedl na 415 zadne to podkrecenie ale wydaje mi
sie ze zmiana mnoznika to jednak cos daje przynajmniej w tym moim dawala.

>W tej chwili rowniez mam dziwny objaw z testowaniem pamieci. Testuje tylko
>32 MB mimo, ze jest 64.
U mnie testowanie lecialo 3 lub 4 razy pod rzad poprzez wszystkie dostepne
wartosci ale wczytywal w koncu tyle ile bylo na prawde.
A co do AMD to daje sobie odpust narobilem sie przy tym jak pies a na koniec
jak juz odpalil to wlozylem dzwiekowke i sie znowu wszystko wylozylo , zeby
bylo wesolo to do tego stopnia ze cos pierdyknelo i palnal mi monitor -
zegnaj Philips brilance. Wiecej nie robie zadnego AMDka i tanich plyt za
zadne pieniadze dzis musialem kupic nowy monitor bo niestety potrzbny mi do
pracy nie tylko do czytania grup.
dzieki za pomoc ,pawel