Re: Intel 166 dziala a AMD 400 nie dlaczego?

Autor: pawel (av16_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 00:34:17 MET DST

Andrzej SZ napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik pawel <av16_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:7se7qc$ag4$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
OK,

> którego windowsa używasz ?
> jeżeli 95 - to wiem że procesory AMD - powyżej 300 mają problemy
> a 98 ma poprawkę na nie
Probowalem wszystkiego instalka 95 i 98 koncza sie podobnie :( tzn. przy
reboocie podczas konfigurowania wywala komunikat o bledzie IOS ,
zabezpieczenia windows.
Jeszcze jedno zainstalowalem late z dolaczonej plytki ktora nic nie pomogla
zainstalowalem late ze strefy AMD i tez nic nie dalo, za to po
przystopowaniu procka do 350 MHz idzie jak burza . Sprzedawca dal mi dzis
inny egzemplarz plyty ale jest tak samo.
Plyta jest badziewna nie ma o czym mowic , ale jak ma mozliwosc obsluzenia
FSB 100 i max.mnoznik 5,5 to powinno pojsc , a nie idzie.
Aha kiedys byla o czyms takim mowa ,ale nie pamietam dobrze chodzi o karte
graf. jest tylko 4 megowa pci (czekam na zamowiona 32) ktos kiedys pisal ze
sa z tym jakies problemy.
Ladowanie windy do lini polecen jest OK dopiero przy GUI sie wywala.

Dzieki za pomoc jak by jeszcze sie cos komus nasunelo bede wdzieczny.
pawel