HP1120 nie drukuje

Autor: szyper (13przemo_at_polbox.com)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 23:54:31 MET DST

A właściwie drukuje ale nie do końca.
Po zapuszczeni wydruku A3 w pełnym kolorze (rozmiar pliku np. 300kB) drukuje
do połowy lub nawet mniej i staje. Przy okazji wyświetla się komunikat o
błędzie zapisu do LTP czy coś takiego i zatrzymaniu drukowania przez
użytkownika (ciekawe jak skoro nawet nie dotykałem komputera).
Co ciekawsze Corel8 robi takie numery zawsze, a Word czasami drukuje do
końca. Występuje to tylko przy większych plikach i wydrukach A3.
Bardzo proszę o jakąś pomoc (sugestie) bo chyba się pochlastam :).

PS. mam cel300 (bezkeszowy), 64MB RAM i Win98. Drukarka podłączona jest
przez skaner Primax 600.

Pozdrawiam
    szyper
www.free.com.pl/wurger