Odp: HP1120 nie drukuje

Autor: Andrzej Grzesiek (andgrzes_at_priv5.onet.pl)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 07:14:41 MET DST

Czesc.
Przyczyn moze byc (jak zawsze) kilka. Dlatego trzeba poeksperymentowac.
1. Odlacz skaner.
2. Sprawdz, czy papier idzie rowno - czujnik obecnosci papieru czasami jest
zbyt blisko brzegu
3. Podaj jako format papieru wlasny rozmiar - np. 292x415
Moze ktoras metoda da pozytywny wynik. Ja mialem problemy pod AutoCAD-em.
Poskutkowala porada nr 3.
Powodzenia. :-)

Użytkownik szyper <13przemo_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:rCwH3.32490$n4.519456_at_news.tpnet.pl...
> A właściwie drukuje ale nie do końca.
> Po zapuszczeni wydruku A3 w pełnym kolorze (rozmiar pliku np. 300kB)
drukuje