******** BŁAGAM *******

Autor: Wojtas (wojtasek_d_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 21:47:04 MET DST

PRZEPRASZAM za nieodpowiednią treść ale to dla mnie bardzo ważne

!!!!Wystarczą 1dno stronowe.!!!!!

Bardzo ale to bardzo są mi potrzebne krótkie wypracowanka jedno stronicowe
(zeszytowe).

Baba od polaka kazała je napisać bo jeśli nie to kaput, a to wcale nie żarty
z nią ostanio.
Chyba jej odbiło bo praktycznie za każdą nie odrobioną pracę domową wali
pałę.

Więc błagam aby ktoś cokolwiek na tematy poniżej mi przysłał bo jutro już
poniedziałk a ja mam na 10:30 do budy i może być ze mną kaput.
1. Zinterpretuj "Miłosirdzie Gminy" M.Konopnickiej
2. Czy tolerancja jest cenną wartością ? (wypracowanko do napisania po
analizie noweli Mendel Gdański M.Konopnickiej

Ja na te tematy nawet nic niewiem bo nie czytałem tych nowelek.

Proszę o odpowiedzi na priva: (jak najszybciej)
wojtasek_d_at_poczta.onet.pl