Re: Drivery do TnT

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 12:34:43 MET DST

Dnia Fri, 24 Sep 1999 20:56:01 GMT, marcin79_at_kki.net.pl (Hagi) napisał(a):

>Witam wszystkich.
>
>Mam problem z driverami referencyjnymi ver2.08 ( dotyczy rowniez
>poprzednich wersji) do Rivy TnT. Wszystko ladnie sie instaluje ale we
>wlasciwosciach karty nie moge niczego ustawic poniewaz przycisk
>Advanced properties nie reaguje na klikanie. Probowalem reinstalowac
>wina 95 oraz DirectX ale nic nie pomaga. Czy kos zna rozwiazanie tego
>problemu?
Jaki jest producent karty?
Czy czyściłeś ręcznie rejestry?
(u mnie- Creative - znowy jak klikałem na na jedną z zakładek to nic się
nie działo- z drugiej jak wychodziłem czy to OK/Anuluj/Zastosuj zawsze był
błąd i zamykało całe okieno Właściwości Ekranu)

U mnie chodziło o BlasterControl...
U Ciebie może coś z wcześniejszych drvierów zostawiło śmieci w rejestrze
i/lub poszczególne składniki mają różne wersje (dlatego nawet jak
instalujesz starsze sterowniki-bo np. z nimi nie było problemu-to przy
pytaniu czy zostawić nowszy plik z np.plików odpowiedzialnych za różne
zakładki czy toolsy do karty - odpowiadaj NIE)

--
ALGI                                  GALERIA SAMOLOTÓW
planes_at_ulgo.koti.com.pl           http://planes.koti.com.pl