Re: Jaka nagrywarka CD-RW ?

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 10:05:19 MET DST

Slawomir Sidor wrote:

> Jesli mialbym doradzac, to polecam Mitsumi. Mecze taka juz
> jakis czas. Codziennie cos nagrywam, kasuje i tak w kolko.
> (Uzywam jej jako Dyskietki) zadnych problemow. Zapis CDR do 4x.

Mi już jedna nagrywarka Mitsumi padła, miała poważne
kłopoty z czytaniem płyt, ale nagrywała dobrze do
samego końca. Z tego co ludzie mówią (toporne nagrywarki,
potrafiące chodzić kilka lat itp.) mam nadzieję, że
to jest wyjątek i że następna bedzie już chodziła ok.
Oprócz tego małego incydentu, jestem raczej zadowolony
z Mitsumi. Raz zdarzyło się, że płyta nie nagrała
się tak zupełnie bez powodu (Memorex, przy nagrywaniu 4x,
potem jeszcze testowałem nagrywanie na takiej samej płycie
z prędkością 2x, było ok). Jak już zacznie nagrywać
płytę, do końca jest ok.
Raz zdarzyło się, że nagranej w tej nagrywarce płyty
nie potrafił odczytać napęd Matsushita 4x (mam niestety
niezbyt dobry napęd do testowania płyt, LGx32).
Była to płyta Fuji.
Być może moje opinie nie są miarodajne, bo nie
nagrywam wielkiej ilości płyt, ale moim zdaniem
nagrywarka jest w porządku (ten drobny incydent...
w końcu była na gwarancji).

Pozdrawiam - Artur

--
A:\CZECZKO>_