Re: Jaka nagrywarka CD-RW ?

Autor: Slawomir Sidor (slawek_at_ppp4-2.warszawa.tpnet.pl)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 11:08:00 MET DST

> ostatnio bardzo popularne sa nagrywarki RICOH, rozejrzyj sie za taka bo
> podobno sa swietne, rowniez yamahy sa warte uwagi
  ^^^^^^^

> marki takie jak hp i mitsumi odradzam

Te odradza, tamte sa PODOBNO swietne.
A ani jednej, ani drugiej, ani trzeciej na oczy nie widzial.

Jesli mialbym doradzac, to polecam Mitsumi. Mecze taka juz
jakis czas. Codziennie cos nagrywam, kasuje i tak w kolko.
(Uzywam jej jako Dyskietki) zadnych problemow. Zapis CDR do 4x.
Podczas zapisu 2x meczylem winde wszystkim co sie dalo i nie przerwalo
to zapisu (write buffer). Czyta i zapisuje troszke za duze plyty >650MB

--
                    Sławomir Sidor - tel. +48-601 253572
  Powyższy post jest wyłącznie moją prywatną opinią !