SB Live! 1024

Autor: Rysiek (rysieko_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 09:11:04 MET DST

Cześć,
dawno nie było tematu SB Live - a na rynku pojawił się nowy model tej
dźwiękówki. Nazywa się SB Live! 1024 (model CT4830). Sprzedawana jest jako
Volue OEM!. Są duże różnice w budowie tej karty - porównując ją z SB Live!
Volue (model CT 4670).
1. dodatkowe gniazdo mini jack na śledziu (digital out)
2. brak gniazda CD_SPDIF
3. znacznie rozszerzony "grzebień" - 38 szpilkowy (AUD_EXT) - cokolwiek
to jest!?
4. dodatkowa zworka na 3 szpilkach (nie wiadome przeznaczenie)
5. brak jednego małego scalaka, który był zaraz za portem joysticka
6. kilkakrotnie mniejszy kwarc
7. i co najciekawsze: EMU10K1-NDF znacznie mniejszy (cieńszy!)
Może ktoś z szanownych grupowiczów zna lepiej te dwa modele?
Prosiłbym o pomoc w wyborze jednej z nich do zastosowań "AUDIO melomana";))
Bo jeżeli chodzi o gry, to myślę że nie ma znaczenia który model - w grach
powinny zachowywać się identycznie. Chodzi mi o to, która z tych kart jest
lepsza do zastosowań Audio?
Aha, czy brak na modelu SB Live! 1024 (model CT4830) gniazda CD_SPDIF
wyklucza podłączenie gniazda audio - cyfrowego CD-romu?:((
Pozdr.
                   Rysiek