IBM DJNA-351520...

Autor: Rysiek (rysieko_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 09:40:54 MET DST

Witam,
proszę o pomoc - bo ręce już mi opadają:(
Właśnie wymieniłem starszy dysk IBM DTTA-371010 na wydajniejszy i większy -
DJNA-351520. Byłoby wszystko OK! gdyby nie pojawił się dziwny uciążliwy
problem.
Otóż przy instalacji Win98, w momentach których system się re-bootuje
automatycznie aby przyjąć nowe ustawienia - uruchamia się Scandisk twierdząc
że System był wyłączony nieprawidłowo!!! i skanuje dysk :(((. Później o ile
uda mi się zainstalować Win98, przy reboocie systemu prawie zawsze również
włącza się Scandisk z tym samym twierdzeniem (system był zamknięty
nieprawidłowo, więc mogły pojawić się błędy na dysku - czy coś podobnego;)
Twardziela oczywiście testowałem Scandiskem z opcją "test gruntowny" (trwało
to troszkę) ale według Scandiska wszystko jest OK! z twardzielem.
Więc co jest grane?
Sprzęt:
AOpen AX6BC, C366_at_567, 128MB RAM, Asus 3400TNT/TV, IBM DJNA-351520,
Jeszcze raz proszę o pomoc!
Pozdr.
                             Rysiek