Odp: Glosna praca komputera

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 06:04:49 MET DST

Użytkownik Grinder <grinder_at_isb.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37EB7B2D.EF665206_at_isb.com.pl...
> Witam !
>
> Kupilem wlasnie nowy sprzet i ma on w srodku trzy wentylatorki ( na
> procku, na karcie, i ten najwiekszy )
> Nie wiem czy to wlasnie z tego powodu sprzet pracuje dosyc glosno. Czy
> istnieje jakis skuteczny sposob,
> aby zniwelowac ten irytujacy efekt do minimum.
Możesz spróbować wyciszyć poprzez odinzolowanie wiatraczka (w zasilaczu) od
obudowy. Ja robiłem takie numery i troche ciszej jest ale nie za bardzo.
Wkładasz po miedzy wiatraczek a wentylator gumowe podkładki i to powinno
pomóc. Albo lepiej wymienić zalsialcz na cichy (tam jest podobne
rozwiazanie ) normalny ATX kosztuje z 80zł a ten cichy pewnie tanszy nie
jest. Zakładam że zaden ci sie nie zaciera, bo wtedy do wymiany. :-)