Re: jeszcze raz inne niż 0202122?

Autor: Michał \ (tnk3_at_polbox.com)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 21:58:45 MET DST

> Panowie, ale macie problem... Przeciez wystarczy zadzwonic do BOK-u i po
> kłopocie.
    Właśnie nasunęło mi sie kolejne pytanie. Czy jak zadzwonie i się zapytam
o ten numer to czy oni się nie przyczepią? W końcu za ISDN każą sobie płacić
odpowiedni abonament. A tu im analogowcy chcą numer zapchać. Można
spróbować zapytać się ogólnie o numery 020... i to by chyba było najlepsze
rozwiązanie. Tylko mi się już chyba nie opłaca (zanosi się na przesiadkę
na łącze poprzez sieć)

Mike =TNK=