Jaki monitor ??

Autor: Arkadiusz Ryćkowski (arekr_at_astercity.net)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 21:50:19 MET DST

Nie ma nic doczynienia z grafiką ale wy pewnie macie większe dośw
Rozglądam się za dobrą 17'': dobra jakość, jasność i kontrast, wyraźny tekst
i dobra wartstwa przeciwodblaskowa, możliwie
nieduży i o w miarę normalnym kształtcie za około 2000 +- pare złotych
Z tego co do tej pory widziałem to te na Trinitronie najbardziej mi się
podobały (ale to były 15'')
Testy 17'' i 19'' z Chipa, Entera i PCWK doprowadzają mnie do pasjii - w
Chipie ciągle ciągle przoduje Philips
(nie ma płaskiego ekranu i jest strasznie duży - ten głośnikami) w innej
gazecie jest daleko itd
Dobra z grubsza myślę o CTX, Sony, Samsung, Adi (Adi 5GT w Zielonej Górze -
460+VAT, Warszawa - 1700,
a 21'' - 1000+VAT - nieźle co). W Enterze wygrał CTX z monitorem Hitachi -
może ktoś go ma ?

Jeszcze jedno pytanko - gdzie są jakieś sklepy w Warszawie gdzie stałby
rządek klilkunastu włączonych monitorów ?

Pozdrawiam
Arkadiusz Ryćkowski