Re: Problem z drukowaniem zeskanowanych dokumentow (HP)

Autor: Roman Milewski (romil_at_ka.onet.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 02:51:39 MET DST

Tulipku

> Czyli cos mi skaner miesza. Czy ktos moze cos podpowiedziec w tej
kwestii?

Masz całkowitą rację. Mój ScanMagic 600 CP robił to samo.
Wraz z oprogramowaniem skanera zainstalowałeś (prawdopodobnie) programik
który monitoruje otwarcie skanera. Po otwarciu w/w uruchamia Ci się
pewnie program do skanowania. Jeśli tak jest, to programik ten błędnie
odczytuje komunikacje drukarki z komputerem i (przemądrzale) włącza się
do dyskusji. Drukarka zaś drukuje wszystko co "usłyszy".
Wywal gnoja na zbity pysk - powinno pomóc. Mnie w każdym bądź razie
pomogło :)

--
Czołem
romil_at_ka.onet.pl