Problem z drukowaniem zeskanowanych dokumentow (HP)

Autor: Tulip (itok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 20:30:11 MET DST

Witam wszystkich :-)

Prosze o pomoc. Od niedawna mam skaner HPScanJet5100, ktory jest
bezposrednio podlaczony do portu w pececie. Drukarka (HP 690C) dolaczona
jest do portu w skanerze. Dopoki sama drukarka byla dolaczona do portu
peceta wszystkie znaki byly drukowane dobrze. Teraz w miejscu polskich
znakow pojawia sie litera G. Dodam, ze te same dokumenty wydrukowane gdzie
indziej sa OK. Czyli cos mi skaner miesza. Czy ktos moze cos podpowiedziec w
tej kwestii?

Pozdrawiam

Tulip