Re: Jaki cd-rom ze zwolnionymi obrotami

Autor: Radfor (radfor_at_kki.net.pl)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 23:21:29 MET DST

Creative Infra 60 (40x) - nie mylic z innymi tej firmy tamte sa badziewne.

Posiada na panelu klawisz mode - ktory sluzy do zmiany trybu pracy w
dowolnym momencie tzw
tryb 40x - dosyc cichy
tryb okolo max 16x - nie slychac obrotow do mp3 super!
Dodatkowy bajer to pilot.
Mam takiego od 7 m-cy - nigdy nie mial problemow z odczytm mimo ze jest
intensywnie eksploatowany, bardzo dobrze i szybko czyta CDR i CDRW.