Re: Jaki cd-rom ze zwolnionymi obrotami

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 00:54:34 MET DST

On Thu, 23 Sep 1999 16:08:24 GMT, gstask_at_USUN_TO.polbox.com (Gizmo)
wrote:

>Chce zmienic cd-rom, nie zalezy mi by krecil sie z rekordowa
>predkoscia 50x czy nawet wieksza, przeciwnie moze byc nawet 32x.
>Zalezy mi jednak, by nie krecil sie jak glupi non-stop z maxymalna
>predkoscia, tylko dostosowywal predkosc obrotowa do ilosci pobieranych
>danych.
>Szlag przeciez czlowieka trafia, kiedy slucha np. mp3 a kompakt
>szaleje mu z predkoscia 50x. Wiem ze są cd-romy (Toshiba??), ktore
>potrafia zmniejszyc predkosc i krecic sie z minimalna potrzebna
>predkoscia. Wiem, ze jakos to sie fachowo nazywa jednak nie pamietam

Moj Plextor zwalnia sobie, a w miare potrzeb sie rozkreca.
Mozna tez na bierzaca regulowac sobie predkosc odczytu plex managerem,
do 1x do 40x ...
Polecam nie tylko ze wzgledu na ta ceche ... najlepszy CDrom jaki
mialem, jedyna wada to cena i to ze jest na SCSI (jak ktos nie ma
kontrolera).

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/