Jaki cd-rom ze zwolnionymi obrotami

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN_TO.polbox.com)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 18:08:24 MET DST

Chce zmienic cd-rom, nie zalezy mi by krecil sie z rekordowa
predkoscia 50x czy nawet wieksza, przeciwnie moze byc nawet 32x.
Zalezy mi jednak, by nie krecil sie jak glupi non-stop z maxymalna
predkoscia, tylko dostosowywal predkosc obrotowa do ilosci pobieranych
danych.
Szlag przeciez czlowieka trafia, kiedy slucha np. mp3 a kompakt
szaleje mu z predkoscia 50x. Wiem ze są cd-romy (Toshiba??), ktore
potrafia zmniejszyc predkosc i krecic sie z minimalna potrzebna
predkoscia. Wiem, ze jakos to sie fachowo nazywa jednak nie pamietam
jak.
Ostatnio w Chipie podali test cd-romow, sadzilem ze pomoga mi w
wyborze ale - jak zwykle - o tym co istotne slowa nie powiedzili. Te
ich durne testy sa najczesciej gowno warte. Zastanawia mnie po co to
robia, zeby zapchac czyms strony pisma?