Re: Jaka kupic drukarke kolor do druku dobrej jakosci

Autor: jhh (jacekh_at_gazeta.pl)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 18:39:16 MET DST

MAROLEX wrote:

> Do ok 700-2000 zl
> Potrzebne wydruki w miare ekonomiczne i dość dobre
> jakościowo
> Zależy nam na ładnych (w dobrej rozdzielczosci) ofertach
> ala papier firmowy z naszym kolorowym logo i tekstem
> czarnym.
>
> Z góry b.dziekuje za odp.
>
> --------

alez prosze...oczywiscie plujka, na laser czy drukarke sublimacyjna
raczej nie starczy...
wiec co do jakosci i ceny wydrukow:
b. dobre i drogie? Epson
srednie i srednio drogie? Canon
fatalne i srednio drogie? HP
fatalne i w miare tanie? Lexmark
to oczywiscie wylacznie moje zdanie...
powaznie, jesli chcesz zeby te oferty wygladaly w miare profesjonalnie,
a maja zawierac grafike (zwl. poltonowa, np. zdjecia), kupuj Epsona;
jesli bez grafiki, Canon calkowicie wystarczy. HP i Lexmarka nie bierz
nawet za darmo (imho j.w.). Nie mam pod reka oznaczen odpowiednich
modeli, ale wystarczy przejrzec odp. strony producentow, a w najgorszym
razie reklamy w dowolnym magazynie komputerowym...
(przepraszam ew. milosnikow HP i Lexmarka, ale jakosc wydrukow zwl. w
trybach najwyzszej jakosci nawet na papierach 'photo' jest dla w.w. firm
dosc kompromitujaca...)
                                  jhh