problem - i740

Autor: Orian (rebelia_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 18:17:27 MET DST

niedawno nabylem wreszcie te karte (i740 8mb)

wyjalem starego virge 2mb , podlaczylem i740 na agp
patrze ... no dobrze , dziala

ale moje zachwycenie ta karta szybko sie skonczylo (model to VideoExcel
3Dpro740)

w 2d czasami wieszala winde 98 - np. przy probie instalacji directx6 z
cd'ka - po przegraniu na dysk wszystko bylo ok

natomiast w 3d ... ZERO , karta wogole nie chodzi

win98 nie uruchamia sie tez , gdy ustawie w biosie AGP x2 enabled
tzn . wgrywa sie , ale juz pod sam koniec ukazuje sie czarny ekran , i
wskaznik myszy (ktory spokojnie chodzi) i na tym koniec

moja plyta glowna to lucky star 5MVP3 AT , Super Socket 7 + amdk6-2 300_at_350
magistrala 100mhz (sprawdzalem tez na 66 , 83 , 95 i objawy byly takie same)
32mb SDRAM dimm
slyszalem tez o przelaczniku AGP 1/1 2/3 - ale nie ma takiego na tej plycie
( ani w biosie)

co robiC ? sprobuje sciagnac jeszcze nowe sterowniki , bios , moze pomoze

narazie sluzy mi nadal stary virge 2mb pci ...

pozdrawiam
orian