Re: Czym przetestowac FDD?

Autor: Shaman (shaman_at_kki.net.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 13:12:07 MET DST

Slawomir Marczynski wrote:

> FDD zachowuje sie dziwnie.
> Szukam czegos, co pozwala na niskopoziomowe
> testy ew. ogolnie wskazowek co do naprawy FDD.
>
> TIA
>
> --
> Slawomir Marczynski (Mr)
> Institute of Physics, Technical University of Szczecin
> Al. Piastow 48/49, 70-310 Szczecin, Poland
> slawek_at_arcadia.inter.tuniv.szczecin.pl, tel:+(048-91)-494056

Nie szkoda Ci czasu na takie zabawy? - jak FDD zachowuje się dziwnie to
go wymień - licząc za godzinę wyjdzie Cię taniej nic próba znalezienia
usterki..

jak wnieskuję z SIGa to i tak będziesz w tym grzebał z ciekawości ;-).
Ja miałem kiedyś problem Z FDD, który czytał tylko dyski sformatowane
przez siebie. Jakoś się rozkalibrował - kręciłem czym się dało i nie
udało mi się do dostroić - bez identycznego FDD i oscyloskopu nie ma
nawet co podskakiwać (tak myślę). To są zbyt proste urzązdzenia, żeby
mieć jakieś niskopoziomowe funkcje i selftesty.

Pozdrowionka - Shaman