Re: noname TNT2

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 11:23:37 MET DST

Cześć,

> Wiem wiem, ale nie kazdy ma dwa monitory :((((

Ale telewizor pewnie by się znalazł :-)

> A nie wiem jak dziala jako wyjscie TV.

Nic lepszego w kartach graficznych nie widziałem. Bije na głowę Asus'a i
Elza'ę (TnT2). 1024x768x32 z niezależnym odświeżaniem i lepszym obrazem ...

> Dziekuje :)))

Śmiej się ... dochodzę do wniosku (szczególnie czytając niektóre posty
właścicieli V3), że jeszcze wielu nie poznało tej wiedzy ... :-)

> Gralem w Unreal'a,

He, he ... D3D ... mam nadzieję, że w Unreal poprawią choć driver D3D ...

> Quake'a 3 (tutaj jakosc tekstor tak gdzies na 60%), SystemShock2 i jeszcze
pare gierek. Wszystkie n 1024x768 i chodzilo jak
> na moje oko wystarczajaco plynnie.

Idzie dobrze. Q3 gorzej od TnT2 ale wolę go na G400 niż V3 :-)

> Matrox rzeczywiscie ma niedopracowany OpenGL ale sie poprawia :)))

Ja już nie wierzę :-( Jak czegoś nie ma to w zapowiedzi nie biorę na
poważnie. ICD do G200 miał być w chwili wydania karty, potem najpóźniej za
miesiąc itd, itd ...

> TNT na poczatku tez nie byla najlepsza pod wzgledem sterowniczkow.

Co z tego? Po pierwsze była o niebo lepsza ... po drugie TnT2 od razu miała
dobre a G400 ma zbliżoną architekturę do G200 (stąd doskonały D3D) ... ech

> Nazir e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."