Re: noname TNT2

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 11:14:00 MET DST

Kris wrote:

> Cześć,

> A poniżej 500 zł Tnt2 ... co ładniutkiego jest w SingleHead? :-))) Dual
> To-Jest-To ! Takiego bajeru w nVidii nie znajdziesz ...

Wiem wiem, ale nie kazdy ma dwa monitory :(((( A nie wiem jak dziala
jako wyjscie TV.

> Nie chyba tylko na pewno. Brawo Artur !!! :-)))

Dziekuje :)))

> nie zrywal sie i byl wyrazny.
>
> Coś w tym jest :-))) Żeby tak jeszcze w tej samym trybie ...

Gralem w Unreal'a, Quake'a 3 (tutaj jakosc tekstor tak gdzies na 60%),
SystemShock2 i jeszcze pare gierek. Wszystkie n 1024x768 i chodzilo jak
na moje oko wystarczajaco plynnie.

> Niestety nie zawsze (np. Unreal OpenGl). Ale faktycznie obraz jest bez
> zarzutu (wyjątki się nie liczą :-). Do samych gier jednak wolę TnT2. I to
> zdecydowanie. Jest bardziej uniwersalna i ma lepsze sterowniki (tak, tak
> ... ).

Matrox rzeczywiscie ma niedopracowany OpenGL ale sie poprawia :))) TNT
na poczatku tez nie byla najlepsza pod wzgledem sterowniczkow.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl