Re: Jak bezpiecznie kopiować pliki pod DOSem ...

Autor: Olgierd Cybulski (cybulski_at_pkpf.if.uj.edu.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 19:52:45 MET DST

Andrzej P. Wozniak wrote:

> Lepiej byłoby używać innych rozwiązań:
> 0. Podłączać drugi dysk do drugiego kanału, nie trzeba przepinać zworek.

Normalnie drugi kanał jest dla CD-romu. Niemniej sytuacja
nauczyła mnie, że zawsze dyski muszą być na osobnych kanałach.
Ciekawe tylko dlaczego firmowe dyski podłączone i używane
zgodnie z instrukcją nie chcą dobrze działać na jednej taśmie.
Pewnie to wina płyt głównych (klasy VX-Pro, czyli noname).

> 1. Jeśli żonglerka zachodzi stale przy użyciu jednego komputera -
> zainstalować kieszeń podłączoną do drugiego kanału, nie do pierwszego.
> 2. Jak komputerów jest kilkanaście, to gdzieś chyba jest serwer?

Słuszna uwaga. Ale serwera nie ma :-)
A przydałby się, podobnie jak karty sieciowe, kable i cała reszta.
Tyle, że na uniwersytecie trudno jest myśleć perspektywicznie
(nie ma na to pieniędzy :-)

Pozdrawiam -
O.C.