Re: DVD - Pytanie

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 02:32:33 MET DST

Piotr Harasimiuk wrote:

> Ja oglądałem filmy na K6-333+i740+PowerDVD1.6, toteż sądze że Teoja
> konfiguracja jest niezłą.
> Chociaż z tego co wiem to Voodoo3 nie ma żadnego sprzętowego wspomagania
> dekompresji.
> Spróbuj, najwyżej później zmienisz sobie kartę.
> Pozdrawiam.

Ale tez bez rewelacji bedzie..osatnio mialem sie okazje pobawic P3-450 i
ATI Magnum (ktora powinna najlepiej ze wszystkich dekodowac dvd) no i
niestety sie mocno zawiodlem, bo jakosc pozostawia duzo do zyczenia...te
postrzepione krawedzie potrafia zepsuc cala przyjemnosc...a do ogladania
filmow, to zamiast wydawac forse na dvd i dekoder lepiej sprawic sobie
"normalny" odtwarzacz...

--
Kelof
folekm_at_globalserve.net