Re: ATX nie wylacza kompa

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 07:26:25 MET DST

Radfor napisał(a) w wiadomości: <37E3A903.477FD4D9_at_kki.net.pl>...
>1. Ustawione w biosie ACPI - zmienic
>2. W windzie 98 ustawione zle w zarzadzaniu energia.

U mnie przy przełożeniu dysku z AT do ATX pomogło co następuje:
Menedżer urządzeń/Urządzenia systemowe/Obsługa zaawansowanego zarządzania
energią/Właściwości/Sterownik/Aktualizuj sterownik...
Oczywiście przedtem sprawdziłem, czy w BIOS-ie jest wszystko powłączane.
Czasem trzeba uruchomić Windows w trybie awaryjnym i oporne urządzenie po
prostu usunąć, a potem zainstalować je od nowa.

--
Zazwyczaj rzeczy praktyczne są ŁADNE. Rzeczy PIĘKNE bywają niepraktyczne.
   Andrzej Woźniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)